Mediální skupina RHA

Odstartovali jsme PR kampaň Klubu českých turistů 

Kdo by je neznal – červená, modrá, zelená a žlutá turistická značka, směle nás vedoucí k výletnímu cíli. Jejich autor a údržbář, Klub českých turistů (KČT), v rámci cestovatelského veletrhu HOLIDAY WORLD & REGION WORLD v Praze odstartoval letošní turistickou sezonu a představil veřejnosti novinky.

Je nám ctí, že již od roku 2018 můžeme pro tento spolek navrhovat a realizovat komunikační kampaň. A jaká témata budou rezonovat v letošní PR strategii?

  • KČT letos oslaví úctyhodné jubileum 135 let své existence – to bude jedním z ústředních témat kampaně
  • KČT zveřejnil dlouhodobý proces certifikace turistických tras. Prvních 2000 km ponese označení „Pěšky pro zdraví“
  • Pro rok 2023 jsme zasmluvnili tři mediální partnerství: Rádio Blaník, deník Blesk a síť regionálních televizí Regio TV 1. Získáme tím mediální prostor v hodně přes 2 miliony korun.
  • PR kampaň podpoří i projekt Stezka Českem, ve kterém je KČT hlavním partnerem
  • Budeme se podílet na aktivaci kampaně motivující k dobrovolnictví
  • Vedle imageové kampaně s cílem posílit značku KČT se budeme podílet na online výkonnostní kampani s cílem podpořit prodej turistických suvenýrů a outdoor oblečení na e-shopu KČT
  • Budeme spolupracovat se správci sociálních sítí KČT
  • Budeme spolupracovat s projektem ČPP Česky pěšky
  • Vydáme se prezentovat KČT do rumunského Banátu 
  • Vydáme se na vybrané turistické pochody s projektem Kvídova stezka (prezentace firmy Albi) 
  • Uvedeme na trh novinku „Krabička pravého dobrodruha“ od Albi
  • Budeme se podílet na rozvoji časopisu TURISTA