Kdo by je neznal – červená, modrá, zelená a žlutá turistická značka, směle nás vedoucí k výletnímu cíli. Jejich autor a údržbář, Klub českých turistů (KČT), v rámci cestovatelského veletrhu HOLIDAY WORLD & REGION WORLD v Praze odstartoval letošní turistickou sezonu a představil veřejnosti novinky.
Je nám ctí, že již od roku 2018 můžeme pro tento spolek navrhovat a realizovat komunikační kampaň. A jaká témata budou rezonovat v letošní PR strategii?
- KČT letos oslaví úctyhodné jubileum 135 let své existence – to bude jedním z ústředních témat kampaně
- KČT zveřejnil dlouhodobý proces certifikace turistických tras. Prvních 2000 km ponese označení „Pěšky pro zdraví“
- Pro rok 2023 jsme zasmluvnili tři mediální partnerství: Rádio Blaník, deník Blesk a síť regionálních televizí Regio TV 1. Získáme tím mediální prostor v hodně přes 2 miliony korun.
- PR kampaň podpoří i projekt Stezka Českem, ve kterém je KČT hlavním partnerem
- Budeme se podílet na aktivaci kampaně motivující k dobrovolnictví
- Vedle imageové kampaně s cílem posílit značku KČT se budeme podílet na online výkonnostní kampani s cílem podpořit prodej turistických suvenýrů a outdoor oblečení na e-shopu KČT
- Budeme spolupracovat se správci sociálních sítí KČT
- Budeme spolupracovat s projektem ČPP Česky pěšky
- Vydáme se prezentovat KČT do rumunského Banátu
- Vydáme se na vybrané turistické pochody s projektem Kvídova stezka (prezentace firmy Albi)
- Uvedeme na trh novinku „Krabička pravého dobrodruha“ od Albi
- Budeme se podílet na rozvoji časopisu TURISTA