Mediální skupina RHA

O nás

Jsme skupina RHA, zahrnující PR agenturu, mediální agenturu a digitální agenturu. Zaměřujeme se na klienty z oblasti zdravotnictví, energetiky, technologií, IT, investic a lifestylu.

Máme dlouhodobé klienty i v oboru potravinářství, služeb, cestovního ruchu a neziskového sektoru. Jsme experty na krizovou komunikaci.

Součástí PR týmu RHA Communication, s.r.o. jsou zkušení profesionálové s přátelským přístupem a empatií. Jsme schopni rychle navnímat „chemii“ klienta, zorientovat se v odborné problematice a přesně definovat efektivní komunikační nástroje a media typy. Baví nás vyprávět příběhy, předávat vaše hodnoty a naplňovat nastavené cíle.

Za online tým RHA Media s.r.o. se vám budou věnovat zkušení správci sociálních sítí, programátoři a specialisté na výkonnostní online marketing.

Prostřednictvím obchodního týmu RHA Media vám rovněž dokážeme zabezpečit nákup mediálního prostoru dle vašich požadavků a rozpočtu. Kombinací lidského přístupu, strategického myšlení a znalosti mediálního trhu dokážeme nabídnout fullservisové řešení na míru pro každého klienta včetně nadnárodních korporací.

Jak probíhá spolupráce s námi?

PR SLUŽBY

RHA Communications

S klientem se nejprve sejdeme a probereme jeho základní záměr, cíle a vzájemná očekávání. V návaznosti na schůzku a úvodní seznámení připravíme strategii, hlavní sdělení, komunikační kanály a harmonogram komunikace. Nastavíme vzájemné podmínky spolupráce.

Po schválení strategie začínáme pracovat na podkladech, s nimiž budeme oslovovat média a cílové skupiny. Součástí podkladů by měly být také kvalitní fotografie, které pro vás v případě potřeby zajistíme.

Na základě vždy předem schválených podkladů odstartujeme aktivní PR kampaň včetně komunikace s novináři, sjednávání rozhovorů, apod. Spolupráce je založena na pravidelných hodnotících schůzkách, reportech a přehledech dosažených mediálních výstupů. Prioritou pro nás je dosažení nastavených cílů, případně jejich úprava, aby řízená komunikace měla pro klienta smysl.

Mediální výstupy hodnotíme v návaznosti na dosah média, rozsah mediálního výstupu nebo množství citací mluvčích. Klíčová je relevantnost média, protože například odborné médium s malou čteností a vysokou afinitou k cílové skupině může mít větší relevanci než například stejně čtený regionální deník.

Protože bývají PR cíle dlouhodobé, preferujeme minimálně 1 rok trvající spolupráci na základě měsíčního paušálu dle nastaveného rozsahu. V případě krátkodobých projektů nebo ad hoc požadavků pracujeme na bázi hodinových sazeb.

ONLINE & MEDIÁLNÍ SLUŽBY

RHA Media

V rámci úvodního seznámení se od vás dozvíme, na co je potřeba se aktuálně zaměřit s zvolíme správný postup pro odstartování spolupráce. Společně definujeme, jakých komunikačních kanálů se bude naše práce týkat a pobavíme se o vaši konkrétní představě. Seznámíme se také s vašimi kolegy, kteří se vybraným aktivitám za vás doposud věnovali, abychom případnou strategii a nabídku vytvářeli na základě hlubších znalostí vycházejících z vašich dosavadních zkušeností.

Na základě úvodního setkání pro vás připravíme nabídku online služeb, společně s rozsahem práce. Její součástí jsou vždy důležité jednorázové činnosti, pravidelné měsíční aktivity, společně s volitelnými službami dle možností klienta. Ty navrhneme vždy tak, abychom se komplexně a efektivně zaměřili na splnění vzájemných očekávání a v rámci dlouhodobé spolupráce vyřešili aktuální problémy, nastavili potřebnou analytiku, odstartovali profesionální komunikaci či zvýšili vaše obchodní výsledky.

Po odstartování spolupráce se zaměříme na vytvoření a plnění online strategie. Podle aktuálních potřeb vám přiřadíme naše online specialisty a doporučíme vhodná řešení. Na základě zkušeností poradíme s nastavením výše rozpočtů a také nutné technické, grafické, textové a jiné úpravy na vybraných komunikačních kanálech. Pomůžeme vám s nastavením kampaní a jejich vyhodnocením. Společně nastavíme komunikační kanály pro komunikaci s vašimi kolegy nebo nastavíme vhodné a efektivní schvalovací procesy.

Je pro nás klíčové dělat rozhodnutí a doporučení na základě kvalifikovaných dat. Ne vždy jsou od začátku data známá, zaměřujeme se proto mj. na implementaci potřebných analytických nástrojů. Jsou pro nás ukazatelem efektivní nastavení kampaní, případně zpětnou vazbou pro lepší nastavení komunikace a jejich cílů. Naši specialisté prezentují výsledky klientům na základě pravidelných setkání.

Zaměřujeme se na profesionální správu online kampaní na sociálních sítích, Google Ads, Sklik a Bing. Dále se profesionálně věnujeme správě zbožových vyhledávačů, vytvoření newsletterů a nastavení optimalizace pro vyhledávače (SEO). Samotné realizaci často předchází audit např. webových stránek, analýza klíčových slov či kontrola a nastavení analytických nástrojů (Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager, Hotjar aj.)

Náš online tým se postará o vaši komunikaci na sociálních sítích. Možností je například aktivní správa vašich profilů (vytváření příspěvků, community management, správa a reporting placených kampaní) nebo také forma vytváření audiovizuálního obsahu či například zpětná vazba a doporučení našich online specialistů pro vás. Rádi, společně s vámi nastavíme, jak s vašimi fanoušky komunikovat a pracovat v rámci komunity, doporučíme vhodný obsah, vytvoříme komunikační strategii nebo zrealizujeme školení pro vaše kolegy.